Polityka jakości
Z satysfakcją informujemy, że Szpital w Puszczykowie im S. T. Dąbrowskiego S.A. przeszedł pomyślnie skomplikowany proces weryfikacji i otrzymał Certyfikat Akredytacyjny nadany przez Ministra Zdrowia. Tym samym nasza Puszczykowska Lecznica dołączyła do wąskiego grona placówek opieki medycznej, które spełniają najwyższe standardy zapewnienia wysokiej jakości świadczeń. W Polsce takie wymagania spełnia zaledwie co piąty szpital.
Od wielu lat możemy pochwalić się opracowanym i wdrożonym systemem zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001. Certyfikat zapewnia świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej, dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób. Zobowiązuje do przestrzegania praw pacjenta, jak również ochrony danych osobowych i postępowania zgodnego z zasadami etyki zawodowej. To zapewnia pacjentom i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
POLITYKA JAKOŚCI
Nadrzędnym celem „Szpitala w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego” S.A. jest świadczenie usług medycznych:
- na wysokim poziomie,
- z zachowaniem należytej staranności,
- zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej,
- dostępnymi metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób,
- przestrzegając praw pacjenta, jak również ochrony danych osobowych,
- postępując zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- zapewniając pacjentom i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w Szpitalu w Puszczykowie, opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.
Spełniając kryteria powyższej normy, zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Nasza Misja:
„Szpital w Puszczykowie - opieka, zaufanie, profesjonalizm”
Zadania stojące przed naszym Szpitalem w zakresie zarządzania jakością są realizowane przez:
- uświadamianie i angażowanie personelu w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych usług,
- rozszerzenie zakresu świadczonych usług medycznych,
- stałe i systematyczne podwyższania wiedzy, umiejętności zawodowych pracowników w zakresie opieki medycznej nad pacjentem,
- doskonalenie systemu monitorowania procesów umożliwiającego ocenę efektywności zarządczej oraz identyfikację ryzyka i szans,
- usprawnianie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków bytowych pacjenta,
- dążenie do poprawy warunków pracy personelu i jego satysfakcji z wykonywanych zadań,
- utrzymanie integracji funkcjonujących systemów zarządzania w Szpitalu,
- promocję Szpitala na rynku usług medycznych.
W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu do realizacji i okresowo weryfikowane przez Zarząd Szpitala.
Zarząd Szpitala w Puszczykowie zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.
PREZES ZARZĄDU
Ewa Wieja